با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات
سیاست‌های زبانی
بررسی نگرش صاحبان کسب اصفهان در نام‌گذاری مراکز کسب و کار

مریم فرنیا؛ صفورا براتی

دوره 2، شماره 1 ، اسفند 1397، ، صفحه 57-68

https://doi.org/10.30473/il.2019.39775.1170

چکیده
  در دهۀ گذشته زبان‌شناسی ‌اجتماعی و زبان‌شناسی‌کاربردی شاهد افزایش روزافزون پژوهش در زمینۀ چشم‌انداز زبانی بوده است .در این راستا، مطالعات بسیاری به بررسی زبان و نشانه‌های زبانی در محیط زندگی افراد پرداخته‌اند. تحقیق حاضر نگرش کاسبان دربارۀ نام‌گذاری محل کسب و کار در دو منطقۀ برخوردار واقع در جنوب و نابرخوردار واقع در شمال شهر ...  بیشتر